Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u een antwoord op de meest veelgestelde vragen m.b.t de software van Asterisque. Mocht uw vraag er niet tussen staan, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Een van onze accountmanagers zal u dan te woord staan.


Kan ik vrijblijvend een demo op onze locatie ontvangen?

Dit is uiteraard mogelijk. Wanneer u uw gegevens achterlaat op onze website, nemen wij z.s.m contact met u op. U kunt ons ook een mail versturen via sales@asterisque.nl

Waarin is jullie software onderscheidend t.o.v andere softwarepakketten?

Onze software is ontstaan vanuit de zorgverlener. De eigenaar van Asterisque heeft een eigen GGZ instelling gehad en weet precies waar de pijnpunten liggen m.b.t (zorg)software. Verder werken wij met een digitale workflow waarbij het systeem sturend is.

In welke (zorg)disciplines heeft jullie organisatie klanten?

Alle zorgdisciplines kunnen wij helpen met het ontzorgen van de administratieve lasten.

Is jullie software voorbereid op innovaties in de toekomst?

Onze software is zeer flexibel en kan gekoppeld worden met innovaties binnen de zorg.

Is jullie software veilig?

U logt in met een Two Factor Authentification (SSL-Certificaat). Bij tier 4 is er sprake van volledige redundantie. Er zijn twee energieleveranciers, twee keer NSA, twee keer UPS en twee voedingen naar de componenten. Het grote verschil met Tier 3 is dat bij Tier 4 beide paden de helft van het vermogen leveren. Bij uitval of onderhoud levert het ander pad dan het totale vermogen.

Zijn jullie NEN en ISO gecertificeerd?

Wij zijn NEN 7510, ISO 27001 en ISO 27002 gecertificeerd.

Hoever zijn jullie met het implementeren van de VIPP?

Zie onze VIPP pagina voor meer informatie.

Hebben jullie een helpdesk?

Ja, wij hebben een helpdesk voor al uw vragen m.b.t onze software. Deze is op kantooruren geopend en voor noodgevallen is er altijd een centraal nummer bereikbaar.

Hoe worden jullie klanten op de hoogte gehouden van nieuwe updates?

Middels kwartaal-releases. Deze worden besproken in onze gebruikersoverleggen die wij minimaal vier keer per jaar organiseren.