Tweedelijns helpdeskmedewerker

Is een 9+ klantbeleving voor jou als ervaren Customer service medewerker vanzelfsprekend? Weet jij als medewerker precies hoe je dit overbrengt op klanten en je collega’s? Wij zoeken jou! Lees snel verder en solliciteer.

 

Wat ga jij doen?

Het is een tweedelijns functie, dat betekent dat je verantwoordelijk bent voor het beantwoorden en oplossen van uitdagende klantvragen. Je staat de hele dag in contact met onze klanten, je bent voor hen het gezicht en de stem van Asterisque. Op elk mogelijk moment zorg jij voor een 9+ klantbeleving en ga je voor de hoogste klanttevredenheid.

 

Prioriteiten stellen en keuzes maken zijn een groot onderdeel van je werk. In het maken van deze keuzes hou je altijd het klant-, team- en organisatiebelang in het oog.

 

Andere taken die je uitvoert:

  • Met een technische blik door de software lopen om knelpunten op te sporen.
  • Duidelijke prioritering in de issue-lijst aanbrengen, de voortgang in het oog houden en bijsturen waar nodig.
  • Intern en extern communiceren over prioriteiten, keuzes en voortgang.
  • Trainingen geven bij klanten op locatie en ook in je dagelijkse werk duidelijke instructies geven.

 

Wat vragen wij?

  • Je hebt minimaal een MBO+/HBO werk- en denk niveau;
  • Je hebt affiniteit met IT en de zorg.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke baan in een technische omgeving.
  • Je bent klantgericht en weet de 9+ klantbeleving te vermengen in al je werkzaamheden.

 

Wat bieden wij?

  • Een salaris dat past bij je kennis en ervaring.
  • Een contract voor in ieder geval 7 maanden met uitzicht op verlenging en uiteindelijk een vaste aanstelling.
  • Een goede pensioenregeling, vakantiedagen en vakantiegeld.
  • De mogelijkheid voor persoonlijke en professionele ontwikkeling d.m.v. trainingen of opleidingen.
  • We vertrouwen er op dat je jouw vak verstaat. Je krijgt verantwoordelijkheid en er is ruimte voor eigen inbreng.
  • Een informele werksfeer. Je collega’s zijn innovatief, flexibel en staan voor elkaar klaar. Ook in deze rare tijd houden we de sfeer erin met heel veel humor en o.a. digitale borrels.
  • Werken vanuit thuis maar we zijn in ieder geval 1 รก 2 dagen per week op kantoor. Als je thuiswerkt ontvang je een vergoeding.
  • Een laptop om je werk overal goed uit te kunnen voeren.

 

Wie zijn wij?

Wij zijn Asterisque en wij zijn een vooruitstrevende EPD/software aanbieder met moderne Cloud technologie. We zijn bekend in de zelfstandige behandelcentra en GGZ- en ziekenhuisomgeving.

Op innovatieve wijze ondersteunen we zorgaanbieders met ons unieke software pakket.

 

Contact

Voor vragen en informatie m.b.t. deze vacature kun je contact opnemen met Milou Kohlen, Corporate Recruiter, via 06-27138851 of m.kohlen@asterisque.nl.

Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct via LinkedIn of schrijf een sollicitatiebrief o.v.v. functienaam met Curriculum Vitae naar Asterisque, via mail: personeelszaken@asterisque.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Terug naar het overzicht