Het patiëntendashboard van Asterisque

Het patiëntendashboard van Asterisque is begin dit jaar volledig vernieuwd. Aan de hand van layout-opties en widgets kan elke Asterisque-gebruiker zijn of haar dashboard naar eigen wens samenstellen. Op deze manier heeft een gebruiker in één oogopslag alle informatie die hij/zij nodig heeft om inzicht te krijgen in de situatie van de patiënt.

Zo véél data, maar zo weinig inzicht. Herkent u dat? Met Asterisque wordt uw werk gemakkelijker en overzichtelijker. Wij bieden u een dashboard waarmee u overzicht heeft over alle voor u noodzakelijke gegevens van de patiënt. Daarnaast bieden wij u meer. We bieden geen standaarddashboard, maar een dashboard dat juist datgene laat zien, wat u ook echt nodig heeft. Met Asterisque stelt iedere behandelaar namelijk zelf het dashboard samen; u bepaalt zelf welke informatie getoond moet worden en ook hoe deze gegevens getoond moeten worden.

arts-toont-onderzoeksresultaten-patientendossier

Grip op informatie

Elke behandelaar kan in Asterisque bepalen hoe hij/zij de gegevens in het dashboard wil zien. Zo kunt u ervoor kiezen om alle informatie in twee, drie of vier kolommen te tonen. En aan de hand van de widgets kunt u bepalen of u patiëntgegevens, dossiergegevens en/of gegevens over het behandeltraject direct wilt inzien. Wilt u bijvoorbeeld de LAB-gegevens, bepaalde vragenlijsten en metingen bekijken? Dan stelt u dit zo in. Vindt u het belangrijk om direct inzicht te hebben in het EPD of medicatie van uw patiënt of vindt u de journaalposten belangrijker? Ook dat is mogelijk. U bepaalt wat, hoe en hoeveel u wilt zien. U stelt dit eenmalig in en Asterisque toont u de gevraagde informatie in het dashboard.

Rol van gebruiker

Wij beseffen dat elke gebruiker andere behoeften heeft qua vormgeving en inhoud. Het hebben van één soort dashboard is naar onze mening niet optimaal en zorgt voor teveel toeters en bellen. Om de informatie relevant en overzichtelijk te houden, zorgen wij ervoor dat elke gebruiker goed wordt ondersteund. Dit maakt Asterisque ook uniek; elke gebruiker bepaalt wat hij/zij in het dashboardoverzicht wil zien. Dit zorg er ook voor dat het dashboard alleen die informatie toont die van toepassing is op het werk van de betreffende gebruiker. Het dashboard van bijvoorbeeld een neuroloog biedt geheel andere informatie die uitsluitend bestemd is voor de neuroloog en ziet er daarnaast geheel anders uit als bijvoorbeeld het dashboard van een chirurg of een psychiater. Met Asterisque verkrijgt elke zorgverlener beter inzicht in zijn of haar eigen werk.

De voordelen van het dashboard

  • Naar eigen wens samen te stellen;
  • Geen toeters en bellen, maar alleen die informatie tonen die u belangrijk vindt;
  • Overzichtelijk, realtime inzicht in de situatie van uw patiënt;
  • Tijdbesparend.

Volledig aanpasbaar

Kenmerkend van Asterisque is dat niet alleen het dashboard volledig naar eigen behoeften samengesteld kan worden, maar het complete pakket wordt passend naar uw situatie opgeleverd. U bepaalt van welke functies u gebruik wilt maken. Zo blijft uw administratief proces overzichtelijk voor iedereen binnen uw zorginstelling. En hebt u specifieke wensen, laat het ons weten. Wie weet, ziet u deze opties of functies in een van de volgende kwartaalreleases terug.

Zorg en ICT

Zorg & ICT 2018

Wilt u meer weten over het dashboard van Asterisque of over andere functies binnen Asterisque? Of bent u benieuwd naar de mogelijkheden die Asterisque uw zorginstelling biedt? Kom dan naar de Zorg & ICT beurs in de Jaarbeurs in Utrecht van 17 tot en met 19 april 2018. Het team van Asterisque staat graag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt onze stand vinden in Hal 1, stand C030.

Klik hier voor gratis toegang tot de beurs.

Wilt u graag een demo van Asterisque zien, dan raden we u aan om een afspraak met Pedro Cremers te maken. U kunt Pedro bereiken op 06-31 94 7371 of via e-mail pedro@asterisque.nl.

Vraag vandaag nog een informatiepakket aan

CONTACT INFORMATIE

  • 085-0200001
  • info@asterisque.nl
  • CBS-weg 15 6412 EX Heerlen